Allchin Royal Chester 1/8

Voor alle dingen die <B>te koop</B> aangeboden worden.
Deze stomertjes staan los van degene die in het blad "Onder Stoom" vermeld staan. Mocht u willen dat het stomertje wat u hier plaatst ook opgenomen wordt in het blad dan kunt u het beste een mailtje sturen naar 1 van de redactie leden.

Moderator: Moderators

royalchester

Allchin Royal Chester 1/8

Berichtdoor royalchester » di feb 05, 2019 4:24 pm

Hallo Allemaal,

Hierbij wil ik mijn Royal Chester te koop aanbieden. Deze heb ik gekregen van mijn grootvader voor zijn overlijden. Deze is ook gemaakt door mijn grootvader. Totaal heeft hij er 4 van gemaakt. Ik heb de 2e. Veel verstand heb ik er niet van. Ik kan alleen vertellen dat mijn vader zeker weet dat dit een werkend model is. Dat zijn ze alle 4 trouwens. Op 1 van de afbeeldingen staat het ketelnummer, een kenner zal wel weten wat dit te zeggen heeft. Hoewel ik bewonder wat mijn grootvader heeft gemaakt, ben ik geen liefhebber. En vind het dan ook zonde dat dit stuk alleen maar stof staat te vangen (zoals ook te zien op de foto's). Daarom zie ik ook liever dat deze stoomtractor naar een liefhebber gaat. Ik heb een paar afbeeldingen gemaakt, als er iemand meer wilt of meer specifieke foto's hoor ik dat uiteraard graag. Geen idee of hier belangstelling voor is, maar ik laat mij eens verrassen.
IMG_0767.JPG
Ook heb ik nog een "luchtmachine" die door mijn grootvader is gemaakt.
Hier heb ik ook niet veel over te vertellen, alleen dat hij werkt.
Misschien is hier ook iemand in geïnteresseerd, of mij hier meer over vertellen
kan. Heb ook een filmpje waarop deze werkend te zien is
IMG_0774.JPG
IMG_0773.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

loc5936

Re: Allchin Royal Chester 1/8

Berichtdoor loc5936 » za feb 09, 2019 2:11 pm

Hoeveel vraagt ge?

Pijffers

Re: Allchin Royal Chester 1/8

Berichtdoor Pijffers » zo feb 10, 2019 3:23 pm

Hallo wat vraagt u voor de royal chester

Terug naar “Te koop aangeboden”