Intermodellbau 2009, 22 t/m 26 april te Dortmund (D)

Praat hier over een aankomende evenementen, of over een evenement wat geweest is.
ArnoldS

Intermodellbau 2009, 22 t/m 26 april te Dortmund (D)

Berichtdoor ArnoldS » za mar 21, 2009 1:20 pm

Hallo vaklieden,

Nog even en dan is het weer zover. Dè beurs, en kennelijk nu de grootste in z'n soort van Europa, waar ik echt naar uitkijk en met veel genoegen beleef:
Intermodellbau 2009 wordt gehouden van 22 t/m 26 april a.s. in de Westfalenhallen 1-3A, 4-8 te Dortmund en is voor wie dit nog niet eerder bezocht heeft een echte aanrader. Neem er gerust een dag voor vrij: je zal er geen spijt van hebben. Ik denk dat met name de hal met stoommodellen de meesten zullen interesseren, maar persoonlijk struin ik ook graag de gereedschapstands af van o.a. Wabeco, Optimum/Quantum en RC-Machines. Het merk Proxxon is daar een stuk goedkoper dan hier. Verder zijn bijna alle technische hobby's vertegenwoordigd, waaronder militaire en werkvoertuigen, kranen en nog veel meer.
De deuren zijn van woensdag t/m zaterdag geopend van 's morgens 09:00u tot 's avonds 18:00u en zondags van 's morgens 09:00u tot 's middags 17:00u.
Entreeprijs voor een volwassene (nog steeds) €11,- maar kom je met een groep vrienden met 10 personen of meer dan betaal je slechts €8,50 per volwassene.
Ga dat zien http://www.westfalenhallen.de/messen/in ... bau/49.php
Er is ook een voorverkoop van entreekaartjes en katalogussen, zowel schriftelijk, telefonisch als per e-mail en website. Dat kost overgens een beetje meer.

Vriendelijke groeten,
Arnold

Terug naar “Evenementen”