bevestigingsflens Huvema 450 t.b.v. 4 klauw

Voor alle dingen die te koop <B>gevraagd</B> worden.
Deze stomertjes staan los van degene die in het blad "Onder Stoom" vermeld staan. Mocht u willen dat het stomertje wat u hier plaatst ook opgenomen wordt in het blad dan kunt u het beste een mailtje sturen naar 1 van de redactie leden.

Moderator: Moderators

john

bevestigingsflens Huvema 450 t.b.v. 4 klauw

Berichtdoor john » vr feb 01, 2008 2:22 pm

Ik ben op zoek naar een bevestigingsflens van een Huvema 450 om mijn nieuw aangeschafte 4 klauw te kunnen monteren.

Heeft iemand die misschien ter overname liggen ?
werk goed, werk veilig, 3 bar=certificaat van deugelijklheid, boven 3 bar = keuring verplicht !

JAM

Berichtdoor JAM » ma feb 04, 2008 5:14 pm

John,

Ik heb in het verleden ook een Huvema 450 gehad en er een 4-klauw bijgekocht. In mijn geval kon ik de flens van de 3-klauw hergebruiken, kwestie van een paar extra gaten boren (ik heb ze in de 4-klauw geboord en er M8 in getapt).

Nadeel is natuurlijk dat je meer moet sleutelen om de klauwen te wisselen.. Tja.

Nog een oplossing, zo'n flens is, volgens mij, vrij simpel zelf te maken als je al een draaibank hebt.

Suc6,
Jaap

john

Berichtdoor john » ma feb 04, 2008 5:21 pm

John,

Ik heb in het verleden ook een Huvema 450 gehad en er een 4-klauw bijgekocht. In mijn geval kon ik de flens van de 3-klauw hergebruiken, kwestie van een paar extra gaten boren (ik heb ze in de 4-klauw geboord en er M8 in getapt).

Nadeel is natuurlijk dat je meer moet sleutelen om de klauwen te wisselen.. Tja.

Nog een oplossing, zo'n flens is, volgens mij, vrij simpel zelf te maken als je al een draaibank hebt.

Suc6,
Jaap
Jaap,

dit is inderdaad een idee, ik zal eens kijken of de 3 klauwplaat flens past op de 4 klauwplaat.

thnx voor je tip.
werk goed, werk veilig, 3 bar=certificaat van deugelijklheid, boven 3 bar = keuring verplicht !

jann

Berichtdoor jann » ma feb 04, 2008 9:17 pm

John,

Suc6,
Jaap
Jaap,

dit is inderdaad een idee, ik zal eens kijken of de 3 klauwplaat flens past op de 4 klauwplaat.

thnx voor je tip.

gewoon zelf even een draaien aluminium brons is het best en hoppa draaien maar

jann

Terug naar “Te koop gevraagd”