Gevraagd: Wilesco D32

Voor alle dingen die te koop <B>gevraagd</B> worden.
Deze stomertjes staan los van degene die in het blad "Onder Stoom" vermeld staan. Mocht u willen dat het stomertje wat u hier plaatst ook opgenomen wordt in het blad dan kunt u het beste een mailtje sturen naar 1 van de redactie leden.

Moderator: Moderators

wdejong

Gevraagd: Wilesco D32

Berichtdoor wdejong » wo mei 28, 2014 12:59 pm

Na zelf als kind altijd gedroomd te hebben van deze machine ben ik nu opnieuw gemotiveerd door het enthousiasme van mijn zoontje nav 'Dordt in stoom', op zoek naar een in goede staat verkerende Wilesco D32

Ik heb ebay en marktplaats al afgestruind, maar kom momenteel geen geschikt aanbod tegen (uitsluitend een incompleet exemplaar en een in minder goede staat verkerend exemplaar).
Afgelopen weekend viste ik bij Marktplaats net achter het net bij een aanbieder van een prachtig exemplaar, balen!

Nu blijf ik natuurlijk marktplaats en ebay wel in de gaten houden, want er komt vast wel weer een keer wat langs, maar toch wilde ik dit forum gebruiken om te vragen of er misschien iemand is die deze machine heeft staan en hem eventueel wel aan mij zou willen verkopen.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties,

Willem

wdejong

Re: Gevraagd: Wilesco D32

Berichtdoor wdejong » wo sep 02, 2015 6:37 pm

Inmiddels ben ik voorzien van een mooi exemplaar

harm

Re: Gevraagd: Wilesco D32

Berichtdoor harm » wo jul 06, 2016 9:18 pm

Weet u misschien waar ik een handleiding kan vinden?

Terug naar “Te koop gevraagd”