Unieke fabrieks nieuwe Myford ML7-R echt NIEUW

Voor alle dingen die <B>te koop</B> aangeboden worden.
Deze stomertjes staan los van degene die in het blad "Onder Stoom" vermeld staan. Mocht u willen dat het stomertje wat u hier plaatst ook opgenomen wordt in het blad dan kunt u het beste een mailtje sturen naar 1 van de redactie leden.

Moderator: Moderators

Villatrippaz

Unieke fabrieks nieuwe Myford ML7-R echt NIEUW

Berichtdoor Villatrippaz » ma apr 17, 2017 6:23 pm

UNIEK, UNIQUE, UNIEK, UNIQUE, UNIEK, UNIQUE, UNIEK, UNIQUE, UNIEK, UNIQUE !!!
20170413_163952a.jpg
Fabrieksnieuwe, uit 1976, nog nooit gebruikte, metrische Myford ML7-R.
Dit type is gelijk aan een Super-7 echter zonder koppeling en met een kort dwarssupport.
(Welke tegen meerprijs om te bouwen is met een nieuwe koppeling en een nieuw lang dwarssupport, en dan "gelijk" is aan een Super-7)
Ik wilde dit niet gelijk doen, om deze bank zijn authentique originaliteit te laten behouden.
Deze draaibank was geheel geconserveerd en ik heb deze schitterende éénling zelf geheel gedemonteerd, schoongemaakt en met alle originele, nieuwe, onaangetaste onderdelen wederom gemonteerd, afgesteld, voorzien van nieuwe bedrading, snaren, olie nippels en olieën (voor de liefhebber die echt geïnteresseerd is heb ik hier een ruime fotoreportage van gemaakt).
Ook zit er bij deze bank het volledige tandwielenset, opspanplaat, meeneemplaat, sleutelset, vast center, boorkop, Pratt Burnerd 3-klauw met binnen- en buitenbekken en een origineel nooit gebruikt 8 delig beitelset.

Bent u de liefhebber, verzamelaar of net als ik een Myford freak, dan kunt u deze draaibank niet aan uw neus voorbij laten gaan.

zoals u zult begrijpen is deze draaibank geen koopje en valt in de middelbare tot hoge prijsklasse.

Met vriendelijke groet
20170413_164638b.jpg
20170413_164113.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “Te koop aangeboden”