Internationale stoomdagen Nienoord

Praat hier over een aankomende evenementen, of over een evenement wat geweest is.
Alex
Contacteer:

Internationale stoomdagen Nienoord

Berichtdoor Alex » di apr 21, 2009 10:24 pm

Van 21 t/m 24 mei (hemelsvaartdag + weekend) zijn op Familiepark Nienoord voor de 36e maal de Internationale Stoomdagen. Buiten heel veel model stoommachines zullen ook een aantal full size machines onder stoom aanwezig zijn. Overdag trekt dit evenement altijd veel bezoekers, 's avonds wordt het meestal erg gezellig, kortom dit moet je gewoon meemaken.
Uiteraard ben ik er alle dagen, wie komt er nog meer?
Groeten Alex

Erik.B
Contacteer:

Berichtdoor Erik.B » wo apr 22, 2009 6:21 pm

Hoi Alex

Ik kijk al weer heel er uit naar de stoomdagen! Ook ik ben er weer van de partij! Ook neem ik mijn NS3400 in aan bouw zien op de spoor 1 baan. Jammer genoeg nog niet rijdend.

Groetjes
Erik :)
Do or Do not...there is no try...

http://www.eriksmodelstoom.webs.com/

john

Berichtdoor john » do apr 23, 2009 5:33 pm

Natuurlijk ben ik ook weer van de partij !!

Afgelopen jaar was een leerzaam jaar, vooral hoe het niet moet.

Inmiddels heb ik een nieuwe (gekeurde !) ketel voor mijn Clayton, en is er ook een en ander beter afgesteld en geborgd.

Tot over 4 weken !!
werk goed, werk veilig, 3 bar=certificaat van deugelijklheid, boven 3 bar = keuring verplicht !

rick/m

Berichtdoor rick/m » do apr 23, 2009 6:41 pm

ik kom ook .

alleen ben ik er zonder stoom lok van me oom.

heb er zin in

m v g rick
Heb nu een wilesco. Beetje kapot dus opknappen maar

Administrator
Site Admin

Berichtdoor Administrator » vr apr 24, 2009 2:19 pm

Uiteraard ben ik ook weer van de partij.

Nog mensen die weer een poging willen wagen om te meeten en zo de mensen achter de nick's eens te ontmoeten? Dan moeten we het alleen even iets beter aan pakken als de vorige keer, maar dat zou moeten lukken :)

Jeroen

Berichtdoor Jeroen » vr apr 24, 2009 11:58 pm

Ja.
Ende derailleert niet!

Alex
Contacteer:

Berichtdoor Alex » za apr 25, 2009 1:00 am

Hoi Admin,
Lijkt me een leuk idee om een meeting te houden met de forumleden. Misschien een idee om het op een avond te doen, vorige keer is wat mij betreft mislukt omdat ik overdag te druk ben met stomen en ook nog dienst doe als vrijwilliger op Nienoord.

john

Berichtdoor john » ma apr 27, 2009 1:48 pm

Hoi Admin,
Lijkt me een leuk idee om een meeting te houden met de forumleden. Misschien een idee om het op een avond te doen, vorige keer is wat mij betreft mislukt omdat ik overdag te druk ben met stomen en ook nog dienst doe als vrijwilliger op Nienoord.

Lijkt me (weer) leuk.

s`avonds is een betere suggestie inderdaad, 20:00 zaterdagavond verzamelen voor de ingang van het restaurant of zo ?
werk goed, werk veilig, 3 bar=certificaat van deugelijklheid, boven 3 bar = keuring verplicht !

Alex
Contacteer:

Berichtdoor Alex » ma apr 27, 2009 9:33 pm

Zaterdagavond is per traditie de barbecue en zijn we toch al bij het restaurant. Wat denken andere forumleden ervan?

Administrator
Site Admin

Berichtdoor Administrator » di apr 28, 2009 3:55 pm

Zaterdagavond is wat mij betreft OK, meestal doe ik niet mee aan de BBQ (dan is de baan lekker rustig om nog wat rondjes te maken :P ) maar zeker een mogelijkheid, is 20.00 dan niet te vroeg dat iedereen nog zit te eten ?

john

Berichtdoor john » di apr 28, 2009 8:33 pm

Zaterdagavond is wat mij betreft OK, meestal doe ik niet mee aan de BBQ (dan is de baan lekker rustig om nog wat rondjes te maken :P ) maar zeker een mogelijkheid, is 20.00 dan niet te vroeg dat iedereen nog zit te eten ?
Maken we er 21:00 uur van..... ?

Administrator
Site Admin

Berichtdoor Administrator » za mei 02, 2009 7:21 pm

Maken we er 21:00 uur van..... ?
Ik ben voor! Tegen die tijd even precies afspreken waar en hoe elkaar te herkennen ?

rick/m

Berichtdoor rick/m » di mei 05, 2009 8:41 pm

ik ben nog maar 14 en mag denk niet bij jullie zijn en ik ga ook nog mischien rijden met een lok
dus ik weet het nog niet
anders zien jullie mij wel

m v g rick
Heb nu een wilesco. Beetje kapot dus opknappen maar

FrankB

Berichtdoor FrankB » do mei 07, 2009 7:54 pm

Wij zijn er ook, van donderdag t/m zondag, met 7 1/4 loc.. Misschien is het een idee op het mededelingenbord op het station een A4-tje te hangen wanneer en waar forumleden elkaar kunnen ontmoeten. Is dan in ieder geval actueel, mijn ervaring is in ieder geval dat plannen ter plekke nog wel eens kunnen wijzigen, het spontane maakt "Leek" juist zo leuk. Frank.

Administrator
Site Admin

Berichtdoor Administrator » do mei 07, 2009 8:15 pm

Ik denk dat we toch echt gewoon de zaterdag 21.00 uur moeten houden, bij de vooringang van het restaurant? (dus zegmaar waar niet het terras zit, maar de ingang die normaal gesproken naast de ingang van het park zit ? )

Ik zal overigens de dagen wel in de tent te vinden zijn of bij de 7 1/2 of 5" baan... Wij hebben de TM2/2 weer bij ons (dat bruinrode electrische lokje) en ik heb de Sik (5") ook mee, misschien dat ik wel een rondje maak erop, maar dat weet ik nog niet zeker... Dus als iemand mij ergens over wil spreken, just ask :P (Ohwja... als je een grijs iemand ziet dan ben ik dat niet maar is dat m'n pa :P )

Terug naar “Evenementen”